הפוך להיות המותג של העסק שלך

אימון למיתוג הינו כלי חד, נקודתי מכוון מטרה כדי ליצור הצעת ערך ייחודיתמבודלת שנכונה לנו ולא לתחום שלנו. אימון למיתוג מחבר אותנו לערך שלנו ולעיתים המחיר שהוא נגזר ממנו כמייצג ערך. לרוב מה שכל כך מייחד אותנו נראה לנו כל כך טבעי, או לא קשור למקצוע שלנו, שאנו לא מייחסים לו חשיבות ומכניסים אותו ישירות ל”מגירה של השטויות”.

“אני מרגיש שאני עושה ועושה, משקיע ומוציא כספים,  אבל משהו לא עובד”
“לא יודעת להגדיר כמה אני שווה כספית וחוסר ההגדרה עובר ללקוח”
כשבעל העסק הוא העסק המציע עצמו כמוצר או כשירות, יש מתאם גבוה בין בעל העסק לעסק. אם יש פער בין מי שאנחנו לבין הדרך בה אנו מציגים עצמנו, או מה שאנו אומרים, אז הכל יפה, נכון, אסתטי, נראה טוב, אבל זה לא יעבוד- לנו, ויותר מכך, ייווצר פער גם בדרך בה תופסים אותנו.

בפגישת אימון למיתוג לעסקים נייצר: פוקוס , חסכון ואפקטיביות.

  • פוקוס – “נמצא את הדגל”.  נזקק את הערכים, העוצמות, הייחוד שבונה את הצעת הערך!
  • חסכון בזמן, אנרגיה וכסף – במיקוד יש חסכון עצום במשאבים. כשנוצרת בהירות של הדגל והצעת הערך, יתבהרו לעיתים הקהלים, המוצרים, ההבטחה, מבוססי ערכים של בעל המקצוע, שיש להתמקד בהם ואולי לוותר על אחרים. אימון למיתוג מייצר חסכון נוסף, כי הוא מממש נכסים שכבר מצויים לנו ולא חשבנו לממש אותם.
  • אפקטיביות – יעילות זה לעשות את הדברים בצורה נכונה לעומתה, אפקטיביות זה לעשות את הדברים הנכונים. כאשר נכייל את כל הפרמטרים, נאחוז בעוצמה “בדגל” שלנו, ננתב את המשאבים שלנו לערוצים הנכונים נעלה את האפקטיביות שלנו בכל אינטראקציה, בכל בחירה, פעולה והוצאה שלנו.
אימון למיתוג יוצר הגדרה מסונכרנת, עדכנית שמייצרת ערך, ומתקשרת עם הסביבה כמותג שברור לעצמו וכך גם לסביבה. בפגישה אימון למיתוג ניצור בסיס ערכי לקבלת החלטות לאורך הדרך ממקום עוצמתי ומודע יותר! 

אז מה אתם בוחרים להיות מותג או עוד מוצר?

Call Now Button דילוג לתוכן